Drivkraften hos Supportföretaget är att erbjuda traditionella marknads- och kundundersökningar. Vi hjälper Tove och hennes företag att kommunicera med passion.
Supportföretaget håller på och ritar om den traditionella marknadsanalyskartan. Som liten uppstickare mot de stora drakarna har det varit viktigt att visa ett annat slags engagemang, personlighet och professionalitet. Och inte minst – passion för energi!
Vår lösning blev en tidning till befintliga och potentiella kunder. I kundtidningen lyfter vi det som är unikt för Supportföretaget och hur de hjälper sina uppdragsgivare med analyser, innovativa tjänster och utvecklingsfokuserade lösningar.
Det fanns egentligen ingen tvekan efter att ha träffat Tove som äger Supportföretaget. Tidningen måste heta Passion för energi. Passion är i högsta grad det som Tove själv utstrålar och tidningens starka ambition är att försöka återspegla det.
Att vara utsatt på nätet, i hemmet eller i en kärleksrelation…det kan vara…
www.umo.se – här finns många kontakter om du behöver stöd
Besök www.jagvillveta.se för att få reda på mer
Besök www.ungarelationer.se för att få reda på mer
Exempel på tilltal från Om nätet (Huskurage) – YouTube